خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

وداع شايسته نابغه پينگ پنگ ايران از المپيك لندن 2012

 نوشاد عالمیان جوان با ارزش تنیس روی میز ایران با شکست از تیموبول آلمانی از ادامه رقابت ها کنار رفت .

به گزارش خبری خانه پينگ پنگ ايران: دور سوم و مرحله چهارم مسابقات انفرادی المپیک لندن در سالن اکسل برگزار شد و نوشاد عالمیان نماینده ارزشمند کشورمان با یک بازی خوب و باخت 4 بر صفر مقابل تیموبول آلمانی چهره سرشناس تنیس روی میز جهان از دور مسابقات کنار رفت .
در این بازی عالمیان گیم های اول و دوم را با نتیجه 11 8 و 11 5 به حریف خود واگذار کرد ولی در گیم سوم نوشاد توانست روند بازی را عوض کند و با سرویس های خود و فورهند و بکهند های عالی خود با حساب 10 6 از حریف قدرتمند خود پیشی بگیرد ولی این تیموبول باتجربه بود که امتیازات از دست رفته خود را جبران کرد و در نهایت این گیم 10 12 بسود حریف آلمانی تمام شد . در گیم چهارم اینبار تیموبول 10 6 از عالمیان پیشی گرفت ولی نوشاد موفق شد اختلاف امتیازات خود را جبران کند تا هر دو بازیکن  در عدد 10 مساوی شوند ولی بازهم حریف آلمانی بهتر ظاهر شد و در نهایت این گیم نیز 12 10 بسود تیموبول پایان یافت و نتیجه نهایی 4 بر صفر بسود بازیکن مشهور آلمانی ثبت شود .
در این دیدار نوشاد عالمیان تمرکز روزهای قبل را نداشت و بیشتر به کنترل بازی پرداخت تا این موقعیت برای تیموبول فراهم شود تا با حملات خود عالمیان را مغلوب کند .
این باخت هیچ چیزی از ارزشهای این بازیکن شایسته و بااخلاق کشورمان کم نخواهد کرد و این المپیک آغازی مجدد برای کسب عناوین نوشاد عالمیان در مسابقات آینده خواهد بود .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 / 5 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد